Sunday, September 25, 2005

Olen Legendi isand...

Olen Mitu päeva mänginud üht toredat tekstipõhist strateegia mängu nimega Lords of Legend. Üsna huvitav teine. (www.lordsoflegend.com).

Täna paluti minult ,et ma trenne rohkem teeksin. Esialgu mõtlesin ,et teen teisipäev ja reede aga midagi pole veel kindlat. Sellegi poolest on trennis käijate arv kõvasti suurenenud. Olen väga õnnelik selle üle. Sellel õnnel on ka oma miinus, mis õnneks saab varsti lahendatud. Nimelt rahval pole oma endi relvi ja nad võitlevad minu relvadega. Mõni on isegi juba katki.
"Im not pissed, you know, i just don't want to lose any of em..."
Seega varsti tuleb ka töötuba Tallinnas, relvadele muidugi. Trennidest veel seda ,et rahvas on aina paremaks saanud ja mina vana raisk olen rooste läinud. Peab ette võtma midagi... ja kiiresti!

Veel plaanin Larp'i teha lähitulevikus, sest nigunaa mu kooli ÕOV palus seda teha. Mis seal ikka, vaja asi ära teha!

"Vangistus"

Ajastud mööduvad...
uued valitsejad,
uus kord,
uued rahvad,
uued väärtused,
uued elud,
Vanad vangid...

***

(V)iha

Sind südamest (V)ihkan,
sest armastan.
Mu (V)iha kasvab,
sest mu armastus elab.

Olin rumal kui sind jätsin
Soovisin hiljem heastada.
(v)iha võttis must võimu,
Ma tahtsin rünnata...

Ründasin armust,
Sain tunda su Viha.
Milline põhjatu viga see oli minust,
see polnd minu, see oli iha.

*eelmine on kellegile väga lähedasele, keda soovin tagasi...*


***

Pole enam midagi kena öelda ... Adieu!

No comments: