Thursday, September 22, 2005

On... Off....

"Iga õhtune..."
Siit lahkuma pean..
Teid oma fantaasiasse vean
Ja soovin vaikust,
sest Keenius vajab mõtisklust.
Ja siis Taara annab tarku mõtteid.
Selle mõttega pimestan teid.
Ise ka imestan,
et midagi sellist tegin...
Mõni hetk hiljem on otsuses.
Rindel...
***
"Koos lahingul olles"
See päev oli suremiseks loodud.
Sinu kõrval, vennas, sai kooldud!'
Nüid mu kehale pisaraid, ära poeta.
Parem Rukilille mu pääle soeta...
Oma viimset teekonda alustanud,
olen läbi valu andnud.
Valu tulnud terasest;
Piin tulnud pisaraist;
Pimedus lubadusest,
et näha saakisn pimedusest.
Seda valgust , ooh vennas!
Ronk mu ees lendas...
ma nägin teda
oma silmaga...
Tharaphita....
***
Jah kallid sõbrad , mulle meeldib luuletada. Teile ja endale, Kurbusest ja rõõmust. Kõigest mis mu meelel mõlgub.
Mõtlesin, et õpingud akadeemilistes ainetes ei olegi nii hull. Vaikselt olen heade hinnetega läbi saanud ja pingutan edasi, sest minust saab 10c klassi õpilane...
Kitarri tunnis mängisime Ristiisa laulu, väga ilus...
Igapäevaga ka mõtlen Ragnaroki lõpust, mis võiks saabuda aga see ei saabu mitte ennem kui MEIE , Eestlased midagi ette ei võta. Kristlus on meid esivanemate juurest ära viinud ja on aeg saabuda tagasi nendeni. Metsad ja ühiskond, mis kunagi meil valitses oli hea ja õiglane. Kirikud mis on loodusse ehitatud on Invasioon meie rahvale, me peame Oma Esiisade vaime kaitsma ja vasturündama! Miks?... Burzum on vastus... Varg on meite võitlushing. Varg on meie ideoloogia looja...
Heil wotan!
Paganlikud natsid... nad Elagu, Elagu, Elagu!

No comments: