Friday, October 07, 2005

Kuulutus!

Olen noor vallaline meessoost isik, Ei oskagi öelda oma perekonna seisu, Murtud südamega. Teen süüa , koristan kui vaja ja olen muidu tore ja suhtlemis aldis, Kõik türklased hoidke heaga eemale.

aehh...

Draakon...


"Kuulutus"

Kuulake kõik!
Oma südant ma müün,
kes saab mind nüüd!
Mind omada ja orjastada,
olen su nukk, mängi.
Mängi muga kuni teed viivad sängi.
Ei saa
mind petta ega armastada,
olen vaid nukk,
hoian heaga end sinule.

Seal on "aga" sees.
mu sisimas on silmad vees.
Suurest kurbusest ja armuvalust,
mind laastavalt tapab.
Kuulen, surm mu poole kappab.

End sinule hoidsin,
koos sinuga end leidsin,
kuni Pikne meid lahutas,
oma käraga pahandas...

Sind polnud enam,
aga koos oleks olnud kenam...

Ei saa enam kuulutada,
et sain armastada
sind.

***


Taara on meiega! Tarapita!

1 comment:

Kuldmari said...

Teeme natuke humoorikamalt siis.. üldise maseka taustale:

võtan katastroofilistel segadushetkedel koristama, laulma ja anekdoote vestma. muusikat võib ka kaasa tirida;

vastutasuks nõelun värviliste lõngadega südamepragusid ja punun paelu. mitteanimaalse käitumise korral pakutakse süüa ka.

Aeg, aeg on see, mis asjad paika seab.

Meeleheide on kõnelnud